oncontextmenu="return false"

the perfect dress.


Idag körde bussen förbi min skola och jag glömde att stiga av. Så efter 5 minuter var jag i helsingfors istället, woops.
Jag kollade weekday igen och blev lika besviken.Köpte ett par väldigt icke Lauraiga örhängen och ett turkost nagelack (vet inte om jag vågar använda det dock).Gick in till moneky igen och blev besviken igen. Hej åttital och alice i underlandet inredning, jag började må illa (snabbt ut).
Köpte en fin liten väska från hm. Väldig mjuk/kaffeig färg.
Hitttade efter 5 timmars sökning KLÄNNINGEN!! Det finns bara en av fyra av dem kvar i finland. Fast priset var ganska högt så älskar jag kvaliten och att den just är så unik.
(ignore badrummet) HÄR ÄR DEN!! Från en liten mysig butik serpetti.Jag kan verkligen inte beskriva hur lycklig jag är att jag hittade den. Hade verkligen inte hittat något som jag tyckte om på hela dagen, och så brukar jag inte passa alls i klänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0