oncontextmenu="return false"

lycklig.

Fan vilken bra dag idag. Fastän jag bara sov i 4 timmar vaknade jag med ett leende som var fastklistrat och har varit så himla lycklig hela dagen. Dagen blev ännu bättre när jag fick ut mina essayer i svenskan. Jag har haft problem med min svenska från startten och blev nästan utkickad från kursen i ett skede. Men jag ville inte ge upp och började verkligen studera hardcore och inte missa mina lektioner. Och min lärare märkte det, min feedback idag lät som massor med blå disneyfåglar kvittra. Hon sa att jag gått framåt och mest av allt var hon nöjd med min dikt som fick tre feta !:en av. Jag vill bara suga in all min lycka, så länge det räcker.

(jag var lite väl dryg idag också men ibland behöver man det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0