oncontextmenu="return false"

mer än bra.

Den här veckan har jag. Varit på en hemmafest. Träffa nya människor. Fått äntligen spotify av jätte snälla Peter. Fått ett snyggt DFJ halsband av mamma. Hållit mig hela veckan utan godis till lördagen. Gått 10 meter i 1 meters snö i festkläder. Shoppat med Johanna sötnos. Skrivit dikter. Köpte den nya ELLE. Läst "Marilyn Manson" självbiografen slut. Gjort en jätte god lax-couscous-wook-pinjenötter middag. Gått på "Alice i underlandet" med Ina. Träffat Lotta och skvallrat. Söndrat min plattång. Vunnit i korgboll. Skickat fyllosms till honom. Hört på Laleh och beslutit att mitt år som sjuttonåring kommer att bli bra. Mer än bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0