oncontextmenu="return false"

jag.

Jag började just tänka vad som människor egentligen tänker om mig. Jag menar också vad mina vänner tänker egentligen om mig. För det har börjas kännas nu mer än förut, att fast jag är med mina vänner är jag inte jag. Ibland kan jag märka att den personen som jag egentligen är kommer fram mer och ibland stängs jag helt och hållet av. Fast jag är med jätte nära personer, är jag inte all tid mig själv. När jag kan vara helt mig själv är tex. när jag är med min mamma, när jag talar med låtta på natten på msn, när jag blir hemst ivrig att höra ett skvaller med mina vänner eller berätta något sånt, när ina och jag är mitt uppe i våra skämt och slutligen .. när jag är ensam i mitt rum, eller ensam överhuvudtaget. Och pågrund av det här är jag säker på att det finns massor med männsikor där ute som har helt fel bild av mig och hur jag är..så.. GUMMA GUMMA.
(jag menar inte en gammal kvinna gumma utan.. ehm.. gumma som använda ett gummi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0