oncontextmenu="return false"

klappar.


Jag fick en bodybutter och dushkräm från bodyshop, dushtvål och vanlig tvål från lush.

En väska av min syster från Longchamp.
En serie tidning av min bror och ett veganpassport där de står på massor med språk vad jag äter och inte äter, väldigt bra när man är utomlands.
Peace märke för mitt nomination armband.

Franskmanikyr-set, rosetter, örhängen och locktång från björn axen.

close up av örhängerna.

En platt tv med inbygd dvd.

Läder vanttar, kalender, pennor av mamma.

Ballet besök av min andra syster, vi skall fara dit tilsammans. Prinsessa Ruusunen är btw min favorit disney film.

Jag är jätte tacksam för alla mina klappar jag fick det här året. Tack alla! Och tack hanna att jag fick använda din kamera över julen. Jag fick ännu en jätte fin väska från DKNY och ett presentkort bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0