oncontextmenu="return false"

polen.



vi såg vackra bygnader.

de hade söta vattenrör.

jag köpte bland annat en snygg skjorta med markerade axlar.

det var vackert på landsbygdelsen.
vår lägenhet var fin med blommor.

ina kom på söndagen.

alla hus i gamla delen av staden var jätte fina.

hemresan var hemsk, det kändes att mina öron sprack.

Vi kom redan hem på onsdag-kväll men jag har luggit i min säng sen dess. Började bli sjuk i polen redan på söndagen och en dag stannade jag i vår lägenhet halva dagen för att vila. I dag har jag inte heller kunnat göra något annat än att vila.
Men mer om polen, de var jätte fint där och bättre än jag trodde. Jag köpte massor med fina saker och det var roligt när ina kom på söndagen. Jag, mamma och pappa gick till koncentrations lägret stutthoff före de andra kom. Jag tycker nu efteråt att det var bra att jag har upplevt det men förståss var det obehagligt, speciellt när jag gick in i gaskammaren..
Vi skulle fara på Chopin koncert men den var slutsåld. Men vi for till en jazz klubb på tisdagen och lyssnade på jazz live vilket var verkligen bra men jag måste väntta på min mat i en och en halv timme!! Iallafall så gick vi på museér, for på manikyr och åt gott.

Kommentarer
Postat av: male polsi piwa (as i de enda polska ja lärde mig under resan)

Jag blev också mega sjuk efter resan ha luggi i min säng i två dagar med! mega fina bilder! fast din kamera e skräp som du säger så har du mega bra syn för layout och foto inställningar och foto redigering eller va de nu sen heter :D

2010-02-28 @ 21:00:25
Postat av: Johanna

Laura ja e helt förvirrad. Var du int med skolan till Polen, men med din föräldrar och Ina också? Hehe, I don't get it. Men du verkar ha haft det kiva iaf. Du får berätta mer åt mig när vi ses. :)

Kom annars på att jag inte kan träffas på tisdag, ha shindo då. Men går det på onsdag?

Miss you.

2010-03-01 @ 16:12:24
URL: http://johannalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0